we create your brand visual identity

طراحی سایت های پرتال

web design

طراحی وب سایت موفق به روش بعد چهارم !

همانگونه که مستحضر می باشید قرن بیست و یکم را قرن ارتباطات و فن آوری اطلاعات نام نهاده اند. با توجه به این امر، می بایست به تکنولوژی ها و ابزارهای مرتبط در این حوزه با دید ابزارهای صنعتی و فراصنعتی نگریسته شود و از این رو به حساسیت موجود در این صنعت پی برده و لزوم گذار از سیستم های کسب و کار سنتی به سیستم مدرن رسانه های دیجیتال پی خواهیم برد. طراحی وب سایت های مدرن و مطابق با آخرین استانداردها، اولین قدم در راه رسیدن به این اهداف و پیمودن مسیر پر پیچ و خم گذار از تجارت سنتی به تجارت نوین جهانی می باشد. با شرکت بعد چهارم اولین قدم خود را محکم و با ثبات برخواهید داشت.

اولین قدم در راه اندازی و طراحی یک وب سایت موفق ، بررسی دقیق نیازها و خدماتی است که وب سایت می بایست در اختیار بازدیدکنندگان سایت قرار دهد. باقی مراحل طراحی منوط به شناسایی بسیار دقیق مخاطبان وب سایت و همچنین دلایل اصلی راه اندازی سایت خواهد بود. شناسایی سطوح مختلف بازدیدکنندگان وب سایت، شناسایی سلایق و سطح تحصیلات، شناسایی سطوح اجتماعی مخاطبان و بازدیدکنندگان سایت، بررسی سطح دانش مخاطبان در کاربری اینترنت، کیفیت دسترسی کاربران به اینترنت پر سرعت، شناسایی دقیق نیازها و روش برطرف نمودن این نیازها توسط سایت، و سایر پارامترهایی از این دست، همه و همه ما را در رسیدن به هدف نهایی که همانا طراحی وب سایت موفق ، محبوب ، کاربردی با میزان بازدهی بالا است یاری خواهد نمود. بدیهی است در این مرحله از طراحی سایت ، هرگونه اشتباه و یا نادیده گرفتن نیازهای کاربران صدمات جبران ناپذیری را به فرآیند طراحی وبسایت خواهد زد.

با توجه به مطالب فوق الذکر، پیشنهاد شرکت بعد چهارم به شما در یک جمله خلاصه خواهد شد که : پیش از هر چیز دلیل اصلی طراحی سایت خود را برای خود به وضوح روشن نموده و نیازهای مخاطبان سایت را نیز با مشاوره شرکت بعد چهارم به طور دقیق بررسی نمایید.

پس از آنکه نیازهای مخاطبان و عملکرد سایت شناسایی و بررسی شد، وارد مرحله دوم اجرای پروژه طراحی سایت خواهیم شد. در این مرحله بر اساس مستندات بدست آمده از مرحله پیشین ، ساختار اصلی و نقشه سایت طراحی خواهد شد. با بدست آمدن لیستی از منوها، زیر منو ها و ماهیت و عملکرد هریک از منو و زیرمنوهای سایت در واقع نقشه عمرانی طراحی سایت خود را در دست خواهید داشت.
با توجه به طراحی نقشه سایت و ماهیت و مشخص شدن عملکرد هر یک از بخش های مختلف و همچنین به دست آوردن نیازهای مخاطبین وب سایت در مراحل اول و دوم، اکنون زمان آن رسیده که نقشه گرافیکی و معماری سایت نیز در کنار نقشه عمرانی وب سایت آماده و طراحی گردد. این مرحله که درواقع فاز طراحی گرافیکی سایت نام دارد جزو اصلی ترین مراحل اجرای پروژه طراحی سایت می باشد. طراحی گرافیک سایت می بایست با دقت بسیار ، بر اساس نیازمندی های کاربران سایت، بر اساس عملکرد اصلی وب سایت و همچنین برگرفته از دانش ، تجربه و تخصص بالای تیم طراحی گرافیک وب سایت شرکت بعد چهارم صورت پذیرد. بررسی و مطالعه روانشناسی مخاطبین، روانشناسی رنگ ، مطالعه تصویری پروژه های روز دنیا از جمله مواردی است که در دستور کار تیم طراحی شرکت بعد چهارم قرار دارد و نظارت و حساسیت بسیار بالای مدیران مجموعه به بخش طراحی، سبب خلق آثار و پروژه هایی در خور شان کارفرمایان و مخاطبین ایرانی و قابل رقابت در بازارهای جهانی گردیده است.

پس از طراحی گرافیک قالب وب سایت و بخش های مختلفی که عملکردهای متفاوتی دارند، در واقع نقشه معماری سایت نیز در کنار نقشه عمرانی وب سایت به دست آمده و اکنون زمان انتخاب بستر و تکنولوژی نرم افزاری مناسب جهت برنامه نویسی و اجرای وب سایت می باشد. مهمترین عامل در این انتخاب ، دانش ، تجربه و تخصص تیم برنامه نویسی شرکت بعد چهارم جهت انتخاب بهترین، سریعترین و همچنین به روز ترین تکنولوژی در طراحی وب سایت می باشد. طراحی ، برنامه نویسی و ساخت ماژول و کامپوننت های اختصاصی با توجه به نیازمندی های سایت شما، ایجاد تعادل در بهینگی و زیبایی، و همچنین استفاده از آخرین تکنولوژی ها در طراحی وب سایت از جمله ویژگی های شاخص شرکت بعد چهارم در امر طراحی سایت می باشد. تاکید مدیران این مجموعه بر تحقیق و توسعه، بررسی و مطالعه آخرین مقالات آموزشی و پژوهشی در زمینه طراحی و پیاده سازی وب سایت و پرتال های سازمانی و فروشگاهی ، مطالعه آخرین دستاوردهای تجارت الکترونیک و تجارت مجازی ، و همچنین آموزش نیروهای متخصص با دانش روز و ... همه و همه سبب افزایش سرعت عمل، کارایی در کنار زیبایی سایت، آسودگی صاحبان مشاغل ، مدیران و کاربران سایت ها گردیده است.

پس از اتمام عملیات اجرایی ، ساخت و برنامه نویسی ، وب سایت وارد مرحله آزمایش و تست عملکرد خواهد شد. در این مرحله کلیه بخش های وب سایت به دقت آزمایش شده و با شرایط و حالات مختلف مقداردهی اولیه استاتیک و ثانویه داینامیک خواهد شد. پس از بررسی و رفع اشکالات احتمالی ، تست نکات امنیتی بر روی وب سایت انجام گردیده و فایروال محافظ امنیتی نیز بر روی پرتال نصب خواهد شد. در صورت انجام هاستینگ سایت بر روی سرورهای قدرتمند شرکت بعد چهارم، علاوه بر فایروال نرم افزاری نصب شده بر روی پرتال ، یک فایروال سخت افزاری و همچنین یک فایروال نرم افزاری نیز به صورت مجزا بر روی سرور نصب شده و از اطلاعات وب سایت شما محافظت خواهد نمود. پس از اتمام کلیه مراحل فوق، وب سایت شما همچون کودکی تازه متولد شده ، نیازمند مراقبت و نگهداری مستمر می باشد تا به سرانجام مقصود که همان زیبایی ، کارایی و حجم بازدید بالای سایت است برسد.

22220803
طراحی مالتی مدیا
طراحی سایت
عکاسی صنعتی
طراحی گرافیک

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت ، شامل خلاقیت ها و آفرینش های فکری و هنری، متون، نمونه آثار، قالب سایت ، فرم ها و نرم افزار های آنلاین بکار رفته متعلق به این سایت بوده و هرگونه کپی برداری از موارد نام برده ، پیگرد قانونی دارد.