we create your brand visual identity

طراحی کاراکتر

character design

طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی برند تی تی فیل
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی برند لوازم صوتی خودرو BreathSound
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی برند روگومال
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی برند مستر تیکت
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی اپلیکیشن کوزه
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی صبا باتری
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی بازیساز
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی رستوران لندوک
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی اپلیکیشن پیاله
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی برند ایسامین گاراژ
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی اپلیکیشن MyBoxMusic
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی مجموعه آموزش های نانو به کودکان
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی کافی شاپ بابامحمود دُبی
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی برند راویلی دلی شف
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی اپلیکیشن پاتوقی ، برند گلرنگ ترابر
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی برند نیکان تک ایرانیان
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی برند سالاد کوکوچی
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی برند دلکوتو
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی محصولات آقایان Powerman
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی کیان ، داروخانه جمال زاده
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی برند lazy
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی باتری قوه ایران
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی رستوران ناشی باشی
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی رستوران عسل بانو دُبی
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی خوشکاد
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی موشکا
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی کارتوشکا
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی رستوران قبیله
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی بوفی
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی صدف
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی آرمیتا
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی نوشابه انرژی زا Rexous
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی همبرگر صدف
طراحی کاراکتر و شخصیت پردازی برند لوازم خانگی HOMMEX
طراحی کاراکتر محصولات لبنی golden rose
طراحی کاراکتر پسته مستر چیو mr.chio
طراحی کاراکتر باتری Max3
طراحی کاراکتر خشکبار و تخمه سُندوس

تعرفه طراحی کاراکتر

مشاهده لیست قیمت طراحی کاراکتر

"طراحی کاراکتر"

یک شخصیت برند که به عنوان کارکتر ، سخنگوی برند یا آواتار نیز شناخته می شود، در واقع به عنوان سفیر مجموعه شما عمل می کند. این کاراکتر می تواند به عنوان بخشی از لوگوی برند یا به طور جداگانه در مواد مختلف بازاریابی استفاده شود. امروزه شخصیت های برند یا کاراکتر ها به دارایی های بازاریابی قدرتمندی برای جلب توجه تبدیل شده اند.

ایجاد یک شخصیت برای یک برند مستلزم برنامه ریزی مناسب برای برندسازی و استراتژی های بازاریابی محتوا است.و در استراتژی ها و یا کمپین های مختلف تبلیغاتی ممکن است تغییر حالت بدهد نوروز را تبریک بگوید یا به شکل رویداد ظاهر شود.

فرآیند مقابله با طراحی شخصیت اغلب پر از موانع است. برای خلق شخصیت یا کارکتر از ابتدا به تفکر خلاقانه زیاد نیاز داریم، اگرچه بسیاری از شخصیت های شناخته شده در کارتون ها، تبلیغات و فیلم ها ساده به نظر می رسند ولیکن در واقع تلاش زیادی و مهارت بالایی نیاز است تا این کارکترها را تا این حد مؤثر کنند.

اما برای طراحی شخصیت یا کارکتر باید چه مواردی را در نظر بگیریم. جدای از خطوط تمیز کارکتر و ویژگی‌هایی که به راحتی قابل درک هستند این است که بدانید چه چیزی را در کاراکتر اغراق کنیم و تمرکز بروی چه المانهایی را به حداقل برسانیم و برای رشد کاراکتر چه کاری باید انجام دهیم.

به مخاطبان خود فکر کنیم، برای مثال طراحی کارکترهایی که کودکان خردسال را هدف قرار می‌دهند معمولاً حول شکل‌های اصلی و رنگ‌های روشن طراحی می‌شوند همانطور که هنرمند استرالیایی Nathan Jurevicius توضیح می دهد، اگر برای سفارش دهنده کارکتر طراحی میکنید، معمولاً مخاطبان هدف کاراکتر از قبل تعیین شده اند پس طراحی کاراکترهای سفارشی معمولاً محدودتر هستند اما الزاما خلاقیت کمتری ندارند. طراحی کارکتر باید از نظر بصری خلاقانه و جالب باشد تا توجه مخاطب کاراکتر و برند را به خود جلب کند.

انتخاب شخصیت مناسب برای طراحی کاراکتر

ما با انواع گونه های کارکتر و انواع شخصیت پردازی در طراحی کارکتر روبرو هستیم: گونه های انسانی، حیوانی، گیاهی، اشیا، تخیلی و انتزاعی و ... گرچه میتوان از تعاریف و روشهای مختلف دیگری نیز بهره جست ولیکن ما ترجیح داده ایم دست به خلق این روش از شناسایی طراحی کارکتر بزنیم لازم به ذکر است در طراحی کارکتر با ترکیب موارد ذکر شده میتوان اثر جدیدی از کارکتر را خلق نمود، به طور مثال ترکیب حالت انسانی و محصول، مانند کاراکتر بی بندوم برای برند تایر Michelin یا به طور مستقیم از یک گونه کارکتر مثلا حیوان یا انسان و ترکیب آن با شخصیت کهن الگو آن گونه بهره جست مانند تونی ببر معروف برند kellogg’s که یکی از معتبرترین برندهای غلات صبحانه میباشد و مثالهای متعدد دیگر که در این بخش به برخی از این کارکترها اشاره میکنیم.

طراحی کاراکتر با ساختار انسانی :

human characters

کاراکتر اشخاص واقعی

کاراکتر اشخاص واقعی

شخصیت انسانی می تواند نماینده یک شخص واقعی باشد،کارکترهای اشخاص واقعی انتخاب خوبی هستند برای زمانی که هدف این است که خود را تبلیغ کنید، به عنوان مثال اگر شما یک فریلنسر یا سخنران عمومی یا آشپز و ... هستید که شخص شما از شهرت و یا اعتبار ویژه ای برخوردار هستید مانند طراحی کارکتر معروف KFC بر گرفته شده از سرهنگ سندرز.

ابرقهرمانان و شخصیت های تخیلی

ابرقهرمانان و شخصیت های تخیلی

شخصیت خیالی و یا ابرقهرمان جهت برجسته کردن بخش مزیت برند شماست تا ویژگی قدرتمند محصول یا خدمات شما مثلا پاکیزگی را برجسته سازی نمایید به طور مثال Mr. Clean مراقب باشید، مردم بسیار حساس هستند ابرقهرمانان باید واقعا قهرمان باشند از مزایای این نوع شخصیت پردازی برقراری ارتباط واضح و آسان با مخاطبان است.

طراحی کاراکتر با ساختار حیوانی :

animal characters

کاراکتر و کهن الگوها

کاراکتر و کهن الگوها

ممکن است طراحی کارکتر یک حیوان را به دلیل ویژگی های کهن الگوی آن انتخاب کنند (مثلاً گربه برازنده است، سگ بازیگوش و وفادار است و ...).
خرگوش یکی از ویژگی هایش این است که سریع و پر انژیست و الزاما ارتباطی به محصول آن حیوان ندارد. از این رو دوراسل یک این خرگوش را برای طراحی کارکتر خود انتخاب کرده است.

ارتباط مستقیم کاراکتر و محصول

ارتباط مستقیم کاراکتر و محصول

شخصیت حیوانات به طور گسترده ای به عنوان کارکتر استفاده می شوند.
برخی از برندها به دلیل ارتباط مستقیم بین حیوان و محصول (مانند گاو و شیر) از یک حیوان خاص استفاده می کنند.مانند طراحی کارکتر گاو خندان برای محصولات پنیر فرومجریز بل. یا طراحی کارکتر دیگر حیوانات.

طراحی کاراکتر با ساختار شی و سوژه :

objects characters

کاراکتر و اشیا

کاراکتر و اشیا

کارکتر معروف کمپانی محبوب تایرسازی میشلن Bibendum نام داشت اما به طور گسترده ای به عنوان مرد میشلین شناخته شده است! در سال 1894 دور در نمایشگاه لیون توسط برادران میشلین به دنیا ارائه شد، ایده پشت این کارکتر چاق، نشان دادن فردی ساخته شده از لاستیک بود. سازندگان نمی دانستند که این مرد تخیلی جذاب تبدیل به چهره ای بسیار محبوب در آینده خواهد شد که به طور قابل توجهی به موفقیت گسترده برند کمک خواهد کرد.

کاراکتر و اشیا

کاراکتر و اشیا

تقریبا همه ما با شکلات های روکش دار M&M آشنا هستیم یکی از بهترین مثالها برای طراحی کارکتر با این ساختار برند معروف M&M میباشد آنها نه تنها بدن و حالات چهره انسانی دارند بلکه بسیار با خصوصیات انسانی آشنا هستند و یک تیم جالب و منسجم در قالب شش شخصیت و کارکتر هستند که نامشان برگرفته از رنگشان است.

برخی از مشهور ترین کاراکتر ها و سال طراحی آنها

Most Famous Brand CHARACTER Designs of All Time

1951

1936

1928

1894

1995

1981

1968

1958

22220803
طراحی مالتی مدیا
طراحی سایت
عکاسی صنعتی
طراحی گرافیک

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت ، شامل خلاقیت ها و آفرینش های فکری و هنری، متون، نمونه آثار، قالب سایت ، فرم ها و نرم افزار های آنلاین بکار رفته متعلق به این سایت بوده و هرگونه کپی برداری از موارد نام برده ، پیگرد قانونی دارد.