طراحی لوگو نمایشگاه ماشین رواسا
طراحی لوگو ترکیبی نمایشگاه خودرو رواسا، با ساختاری محکم و حرکت رو به جلو علاوه و همچنین المان های استفاده شده در مسابقات فرمول یک، علاوه بر حس سرعت، استحکام و قدرت را نیز به مخاطب خود انتقال می دهد. استفاده از رنگ غالب مشکی در بک گراند، به ایجاد حس مرموز بودن این مونوگرام کمک شایانی میکند. طراحی لوگو و طراحی هویت بصری یکی از مهمترین قدم ها در برندینگ و عاملی اثرگذار در فروش محصولات و خدمات می باشد. شرکت بعد چهارم با بیش از 15 سال تجربه آماده ارائه مشاوره جهت طراحی لوگو و طراحی هویت بصری برند شماست . جهت کسب مشاوره رایگان با شماره 02122220803 تماس حاصل فرمائید .